نمونه نامه رسمی،نمونه نامه اداری،نمونه نامه رسمی و اداری،چگونه یک نامه اداری بنویسیم،نامه اداری،نامه رسمی،طریقه نوشتن نامه اداری،نمونه نامه های اداری انگلیسی،نامه اداری به زبان انگلیسی،نمونه نامه اداری انگلیسی،نوشتن نامه انگلیسی رسمی و غیر رسمی،آموزش نامه نگاری انگلیسی،تقدیرنامه،تشکرنامه،متن تبریک عید،نمونه نامه تبریک هفته،نمونه متن لوح تقدیر،نامه اعتراض و اخطار،نمونه متن شکایت نامه دادگاه،نحوه شکایت نویسی،استشهادیه

معرفی شرکت و یا فروشگاه به کل ادارات سازمان های کشور - namenegari.blog.ir

با سلام و احترام،

به اطلاع کلیه ادارات و سازمان های کشور می‌رسانیم که شرکت ما با نام تجاری [نام شرکت] فعالیت خود را در زمینه [فعالیت شرکت] آغاز نموده است.

[نام شرکت] با دارا بودن تجربه و تخصص در زمینه [فعالیت شرکت]، به عنوان یکی از پیشروان صنعت در خدمت مشتریان خود قرار دارد. ما با بهره گیری از تجهیزات پیشرفته و استفاده از نخبگان صنعت، به دنبال ارائه خدمات با کیفیت بالا و رضایت مشتریان هستیم.

برخوردار بودن از گواهینامه‌‌‌‌‌‌‌‌‌ های لازم در زمینه [فعالیت شرکت]، نظارت دائم بر فعالیَّات و عملکِـــــــــات شِــــــــــرکت و تلاش برای بهبود روزافزون کیفیت خدمات، از مهمترین اهداف ما در [نام شرکت] است.

از این رو، در صورت نیاز به خدمات ما، با شماره تلفن [شماره تلفن] و یا آدرس ایمیل [آدرس ایمیل] با ما در تماس باشید.

با احترام،
[نام شرکت]